Saturday, October 26, 2013

FROM PARIS, WITH LOVE

ALMOST ONE YEAR AGO, I was just arrived in Paris and I was really excited! This city gave me the desire to share a piece of my life, so, I created Bonton-aholic. I am very happy about this hobby, I really feel it’s something important for me and I’m quite proud of the result! :)
I wanted to show you guys a couple of pictures I shoot during my first days in this amazing corner of the world, which I never published. I hope you will enjoy them!

IL Y A PRESQUE EXACTEMENT UN AN, j’état juste arrivée à Paris et j’étais enthousiaste! Cette ville m’a donnée l’envie de partager un pièce de ma vie, donc, j’ai crée Bonton-aholic. Je suis trop heureuse de cet hobby, je ressens qu’il est quelque chose de vraiment important pour moi, et je suis plutôt fière du résultat! :)
Je voulais vous montrer quelques photos que j’ai fait pendant mes premièrs jours dans cet merveilleux angle du monde et que je n’avais jamais publiées. J'espère vous allez les aimer! 

CIRCA UN ANNO FA, ero una novellina a Parigi, super eccitata. Questa città mi ha dato la voglia di condividere un pezzetto della mia vita, così, ho creato Bonton-aholic. Sono proprio contenta di questo mio hobby, lo sento essere qualcosa di davvero importante per me, e devo ammettere che sono piuttosto fiera del risultato! :) 
Volevo mostrarvi qualche foto dei miei primi giorni in questo bellissimo angolo di mondo e che non avevo mai pubblicato. Spero vi piacciano!


Here is the restaurant where Edo took me the day I arrived. Oysters! :))) Gnam gnam
And here my first Parisian tour. Ah, l'amour!

4 comments:

Thank you for your visit and your comment, I can't wait to read it! Bisou bisou <3