Sunday, October 13, 2013

50 SHADES OF BROWN


HELLO VOLKS! These are the pictures we took yesterday. I wanted to show you my new poncho by Massimo Dutti; do you like it? I combined it with these BCBG leggings I wore in this post of last year. I love brown colors, French people use so much black... But, I have to admit that I’m getting influenced by them!
During our usual Parisian walk, we discovered this lovely narrow street in Faubourg Saint Honoré. We felt like being back in Saint Tropez, it was so different from the rest of the city, everything was little, clean and white, with plants and flowers here and there :) So we stopped for our shooting and to eat something at the brasserie. 

BONJOUR TOUT LE MONDE! Voilà le photos qu’on a prises hier. Je voulais vous montrer mon nouveau poncho Massimo Dutti; ça vous plait? Je l’ai combiné avec les leggings BCBG que j’avais dans ce post de l’année dernière. J’aime les couleurs marrons, je trouve que les français s'habillent trop en noir... Mais, je dois admettre que je suis en train d'être beaucoup influencée par eux!
Pendant notre habituelle promenade parisienne, on a découvert cette rue super mignonne dans Faubourg Saint Honorait. Ca semblait d'être encore à Saint Tropez, c'était tout petit, propre et blanc, avec des plants et des fleurs :) Donc on c’est arrêté là pour faire notre shooting et manger quelque chose à la brasserie. 

BUONGIORNO MONDO! Queste sono le foto scattate ieri. Volevo proprio mostrarvi il mio nuovo poncho di Massimo Dutti; vi piace? L’ho combinato con i leggings BCBG che avevo in questo post dell’anno scorso. Io amo le sfumature di beige e marrone, trovo che i francesi usino troppo il nero... Anche se devo ammettere che stanno cominciando ad influenzare anche me!
Durante la nostra solita passeggiata parigina, abbiamo scoperto questa vietta super carina in Faubourg Saint Honoré. Sembrava quasi di essere tornati a Saint Tropez, era tutto piccolo, pulito e bianco, con piante e fiori qua e là :) Quindi, ci siamo fermati per il nostro shooting e per mangiare un boccone alla brasserie. 



LOOK OF THE DAY:
Massimo Dutti poncho
Chanel bag
BCBG leggings
Zara shoes
Belair pullover
Ted Baker gloves

12 comments:

Thank you for your visit and your comment, I can't wait to read it! Bisou bisou <3